Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Argon Kaynağı

Argon Kaynağı
Argon Kaynak Yapımı

5 Haziran 2011 Pazar

Argon Kaynakçı Sertifikası

http://www.belgeturk.com.tr/
Açık konuşmak gerekirse internete yaptığım araştırmada argon kaynak sertifikası ile ilgili geniş bilgi bulmak olanaksız.
Sadece yukardaki sitede uluslar arası geçerliliğe sahip kaynakçı sertifikaları verildiğini okudum ve telefon ettim yazılan kaynak çeşitleri arasında argon kaynakçı sertifikası olmamasına rahmen bu kaynağında sertifikasını verdiklerini söylediler.Ücret olarak 400 tl denildi.Peki ya kaynağı yapamazsak ne oluyor dediğimde 200 lira masraf ücreti alıyorlarmış ve tabiki sertifi almaya hak kazanamıyormuşuz.Bu yer istanbulda zaten websitesinde herşey yazıyor telefonlada arayabilirsiniz gayet güzel ilgileniyorlar.
Ama şöyle bir gerçek var uluslar arası bir şirkette argon kaynakçısı olmak istiyorum diye gittiğinizde size zaten sınav yapıyorlar yaptığınız boru kaynağını inceliyorlar daha sonra size sınavı geçip geçemediğinizi söylüyorlar geçerseniz eğer yurtdışına gönderiliyorsunuz ve ciddi paralar kazanabiliyorsunuz.Peki bu normal sertifika almmaız neden gerekli sanırım türkiyede bir iş yarine başvuru yaparken bu sertifikamızın olması ciddi avantaj sağlayabilir.

2 yorum:

  1. bende işkur ve karabük üniversitesinin düzenlemiş olduğu argon yani t.i.g kaynağı kursuna katıldım gayet başarılı bir kurseyer oldum ve sertifikamı aldım ancak sertifika iş yapmıyor ben bu sertifikamı burada bende böyle bir sertifika var bile diyemiorum çünkü argon kaynağını bilen bile yok denecek kadar az onun için sertifikam var ama tiğ kaynağının kullanılmadığı bir ilde işe yaramıyor şimdi kaldırdım rafa orda duruyor halen elektrik kaynakçısı olarak devam ediyorum belki birgün lazım olur diye bekletiyorum

    YanıtlaSil
  2. sertifikayı sen almassın işveren alır (ücretlerini o verir yani) o yaptıracak ustanında sertikalı olması gerekir. tehlikeli işlerdir bu işler..onun için..

    YanıtlaSil